במידה ולא מצאת הסבר התואם את שאלותיך בנוגע לעבודה באתר, אנא מלא את הטופס המופיע מטה ושלח אלינו את שאלתך.
אם תרצה לקבל את תשובתנו לכתובת הדוא"ל שלך, נא דאג למלא כתובת דוא"ל תקפה.

שם :    דוא''ל :    שאלה : שלח


שאלה : הפוסטר שלי נראה בסדר על המסך. האם הוא יודפס בצורה זהה?
תשובה : כל קובץ נראה אחרת על מסכים שונים, לכן ישנה סטייה של 5-15 אחוז של הצבעים מהקובץ המקורי. במידה והפוסטר יובא מתוכנות office למיניהן, יש לקחת בחשבון שסמלים וגרפיקות מסוימות שיובאו מאתרי אינטרנט לא יודפסו באיכות טובה.
שאלה : מהי האיכות המינימלית שניתן לשלוח תמונה להדפסה?
תשובה : ברגע שתעלו את התמונה לאתר המערכת תדע לזהות את איכותה ותיתן לכם גודל מקסימלי להדפסה - מבלי לגרוע באיכותה.
שאלה : מדוע הדפסת תמונה מגלריה עולה יותר?
תשובה : מכיוון שבשקלול המחיר מחושבים גם התמלוגים לאמן שיצר את התמונה - זוהי תמונה המוגנת בזכויות יוצרים.
שאלה : האם ניתן לאסוף את ההזמנה ישירות בסניפכם?
תשובה : אין כל בעיה לאסוף את ההזמנה בסניפנו הממוקם ברח' אבן גבירול 30 קומה 1-.
שאלה : האם ניתן לקבל הצעת מחיר בטרם ביצוע ההזמנה?
תשובה : בוודאי - יש לנו מערכת חישוב מתוחכמת (מחשבון - מחיר) שם ניתן להזין את גודל התמונה המבוקש + סוגי גימורים ולקבל הצעת מחיר.
שאלה : האם ניתן להגיע ישירות לסניפכם ולבצע הזמנה?
תשובה : אין בעיה - אנחנו נמצאים ברחוב אבן גבירול 30 תל-אביב קומה 1-.
שאלה : האם ניתן להחליף מוצר שנמצא פגום?
תשובה : אם מסיבה כלשהיא נפגם המוצר תוכלו לקבל מוצר חדש ללא בעיה עם החזרתו של המוצר הפגום וזאת עד 14 יום מיום קבלתו.
שאלה : האם ניתן לבצע תשלום טלפוני ולא עם כרטיס אשראי דרך האתר?
תשובה : אין בעיה - יש לסמן בסוף ההזמנה - תשלום בעזרת נציג טלפוני ונציגנו יצור אתך קשר להמשך ההזמנה.
שאלה : האם האתר מאובטח?
תשובה : אתר החברה מאובטח בתקנות החדשים והמחמירים ביותר של SSL.
שאלה : האם ניתן לקבל את המוצר במשלוח עד הבית?
תשובה : לצערינו כרגע אין לנו מערכת משלוחים עבור פוסטרים וקנבסים בהזמנה דרך האתר.